Club Rewards

Paljonko minulla on Club Rewards -pisteitä?

Vastaus:

Pistetilanteesi näet kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa dinersclub.fi. Pistetilanteesi näet kirjauduttuasi palveluun kohdassa Pistetili. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Mihin voin käyttää Club Rewards -pisteitä?

Vastaus:

Keräämilläsi pisteillä voit lunastaa itsellesi tai lahjaksi palkintoja. Voit myös lahjoittaa haluamasi määrän pisteitä hyväntekeväisyyteen. Palkintovalikoiman näet kirjautumalla Omille Sivuille tai osoitteessa clubrewards.fi.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Koska Club Rewards -pisteeni vanhenevat?

Vastaus:

Pisteesi vanhenevat viimeistään 31.5.2019.  Ennen 31.5.2015 myönnetyt pisteet ovat voimassa kolme vuotta niiden myöntämisestä. Ajantasaisen tiedon pisteistäsi löydät kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa dinersclub.fi.  Pistetilanteesi näet kirjauduttuasi palveluun kohdassa Pistetili. Pisteet vanhenevat automaattisesti jäsenyyden päättyessä eikä niitä voi enää käyttää. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miksi Club Rewards -pisteeni vanhenevat viimeistään 31.5.2019?

Vastaus:

Olemme päättäneet lopettaa Diners Club -kortit Suomessa 31.5.2019. Pisteet vanhenevat automaattisesti jäsenyyden päättyessä. Pisteitä ei voi käyttää jäsenyyden päätyttyä.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Milloin Club Rewards -pisteet kirjautuvat pistetililleni?

Vastaus:

Ansaitut pisteesi näkyvät laskullasi. Kunkin laskutusjakson aikana tehtyjen korttiostojen mukaiset pisteet siirtyvät pistetilille noin viikon kuluessa laskutuspäivästä. Ansaitset pisteitä vielä joulukuun 2018 ostoksista siten, että 27.12.2018 laskutettavat tapahtumat ovat viimeisiä, joista saat pisteitä.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miksi pisteansaintani ei täsmää ostojeni kanssa?

Vastaus:

Kaikki laskutapahtumat eivät kartuta pistesaldoa. Näitä ovat mm. palkintotilauksiin liittyvät veloitukset, korot, muistutuskulut, perintäkulut tai käteisnostopalkkiot. Pisteansainnan tarkastelussa on hyvä huomioida, että ansaintaan vaikuttaa myös jäsenyyden kestoon perustuva pisteiden ansaintakerroin.  Henkilökohtaisen pistekertoimesi löydät Omilta sivuiltasi. Ansaitset pisteitä vielä joulukuun ostoksista siten, että 27.12.2018 laskutettavat tapahtumat ovat viimeisiä, joista saat pisteitä.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Mitä teen vanheneville pisteilleni?

Vastaus:

Voit tilata palkintoja tai lahjoittaa vanhenevat pisteesi hyväntekeväisyyteen ennen kuin pisteet vanhenevat.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten voin tilata Club Rewards -palkintoja?

Vastaus:

Helpointa on tilata Club Rewards -palkinnot verkossa kirjautumalla Omille Sivuille.  Palveluun rekisteröidytään ja kirjaudutaan henkilötunnuksen ja puhelinnumeron avulla täältä. Ennen voucher- tai lahjakorttipalkinnon tilaamista varmistathan että hotellissa, kylpylässä tai laivalla on vielä tilaa suunnittelemanasi päivänä, tai että saat ravintolaan pöytävarauksen haluamallesi ajankohdalle. Mainitse varatessasi, että maksat Club Rewards -voucherilla/lahjakortilla. Kun varaus on tehty, voit tilata voucherin.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten kirjaudun Omille Sivuille?

Vastaus:

Pääset kirjautumaan sivuille osoitteessa dinersclub.fi

  1. Valitse "Kirjaudu" ja "Omat Sivut" sivun yläreunassa olevasta valikosta
  2. Tilaa salasana syöttämällä henkilötunnuksesi ja matkapuhelinnumerosi neljä viimeistä numeroa. Salasana lähetetään tekstiviestillä matkapuhelimeesi.
  3. Syötä vastaanottamasi salasana. Jatkossa pääset kirjautumaan samalla tavalla tilaamalla uuden salasanan.
  4. Jos et ole aikaisemmin rekisteröinyt numeroasi, tee se kohdassa "Rekisteröi matkapuhelinnumerosi. "

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Mitä voin tilata Club Rewards -pisteilläni?

Vastaus:

Keräämilläsi pisteillä voit lunastaa itsellesi tai lahjaksi palkintoja.  Voit myös lahjoittaa haluamasi määrän pisteitä hyväntekeväisyyteen. Palkintovalikoiman näet kirjautumalla Omille Sivuille tai osoitteessa clubrewards.fi.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten palkintoihin liittyvät kulut maksetaan?

Vastaus:

Palkinnot maksetaan pisteillä tai pisteiden ja rahan yhdistelmällä. Palkintotilaukseen liittyvät pisteveloitukset vähennetään pistetililtäsi tilaushetkellä. Tilaukseen liittyvät veloitukset vastaavasti veloitetaan Diners Club -laskullasi.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voiko pisteitä tai palkintoja lahjoittaa toiselle henkilölle?

Vastaus:

Pisteitä ei voi lahjoittaa toiselle henkilölle tai toisen henkilön pistesaldolle vaan pisteet ovat henkilökohtainen etu. Palkinto on kuitenkin mahdollista antaa lahjaksi. Vouchereiden eteenpäin lahjoittaminen edellyttää voucherin kääntöpuolelle kortinhaltijan toimesta tehtävää siirtomerkintää. Lahjakortit, joita ei nimetä suoraan tilaajalle, eivät erillisiä merkintöjä lahjoituksen yhteydessä vaadi. Palkintojen myyminen eteenpäin kolmansille osapuolille on ehdottomasti kielletty.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten voimme yhdistää pisteemme perhekortinhaltijan kanssa?

Vastaus:

Pisteitä ei voi yhdistää, mutta perhekorttien välillä voidaan tehdä pistesiirtoja palkintotilausta varten merkitsemällä kultakin kortilta käytettävän pistemäärän palkintotilauslomakkeeseen. Tilaus tehdään tilaajaksi merkityn henkilön kortilta ja pää/perhekortilta veloitettavat pisteet näkyvät siirtoina tilaajan kortille. Pisteitä voi siirtää pää- ja perhekortinhaltijoiden kesken palkintotilausta varten myös soittamalla jäsenpalveluun.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miksi en pääse kirjautumaan Club Rewards -sivuille koneellani?

Vastaus:

Kirjaudu Omille Sivuille osoitteessa dinerscub.fi

  1. Valitse "Kirjaudu" ja "Omat Sivut" sivun yläreunassa olevasta valikosta
  2. Jos et ole aikaisemmin rekisteröinyt numeroasi, tee se kohdassa "Rekisteröi matkapuhelinnumerosi. "
  3. Tilaa salasana syöttämällä henkilötunnuksesi ja matkapuhelinnumerosi neljä viimeistä numeroa. Salasana lähetetään tekstiviestillä matkapuhelimeesi.
  4. Syötä vastaanottamasi salasana. Jatkossa pääset kirjautumaan samalla tavalla tilaamalla uuden salasanan.

Club Rewards -ohjelma sisältyy Diners Club Classic ja Diners Club Premium -kortteihin. Finnair Plus Diners Club ja SAS EuroBonus Diners Club -korteilla on omat palkinto-ohjelmansa.

Eräät tietoturvaohjelmistot, kuten F-Secure Antivirus, edellyttävät pankkitoimintojen suojauksen poistamista ennen siirtymistä Club Rewards -sivuille. Kun siirryt Omat sivut -verkkopalvelussa Club Rewards -sivuille, ota ensin pankkitoimintojen suojaus pois käytöstä. Valitse näytön yläreunassa olevasta valikosta Lopeta. Päivitä sen jälkeen sivu painamalla F5-näppäintä. Parhaiten palkinto-ohjelmasivut toimivat Internet Explorer -selaimella.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten pääsen tilaamaan kirjauduttuani Omille Sivuille?

Vastaus:

Pääset tilaamaan Omilla Sivuilla kohdassa Korttipalvelut.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Koska tilaamani palkinto saapuu?

Vastaus:

Palkintotuotteen toimitusaika on mainittu tuote-esittelyssä. Tilausruuhkien aikana ja tuotteen loppuessa varastostamme toimitus saattaa kestää pidempään, joskus useammankin viikon. Tästä johtuen pyydämme sinua tekemään tilauksesi hyvissä ajoin. Saat pakettilähetyksestä tekstiviesti-ilmoituksen kun lähetys on noudettavissa. Voucherit ja lahjakortit lähetetään kirjepostilla. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten voin seurata tilaustani?

Vastaus:

Voit seurata tilaustasi Club Rewards -sivuilla kohdassa Tilaushistoria. Kun tilaus on siirtynyt postin toimitettavaksi, näet Tilaushistoria-sivulta myös JJFI-lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata tuotteesi matkaa postin omassa lähetysten seurannassa ja näet milloin pakettisi on noudettavissa. Jos tuotteen esittelysivulla on mainittu, että yhteystietosi annetaan kumppanille tuotteen toimitusta varten, lähettää yhteistyökumppani tuotteen sinulle suoraan. Tällöin lähetykselle ei näy JJFI-lähetystunnusta. Voucherit ja lahjakortit lähetetään kirjepostilla.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Olen tilannut ja maksanut palkinnon, jota ei ollut varastossa. Koska tilaukseni saapuu?

Vastaus:

Palkinto toimitetaan sinulle heti kun tuotetta on jälleen varastossa. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Olen tilannut ja maksanut palkinnon, mutta en ole saanut sitä. Miten toimin?

Vastaus:

Seuraa tilaustasi kohdasta Tilaushistoria löytyvän JJFI-lähetystunnuksen avulla. Jos lähetys on palautettu lähettäjälle Postin säilytysajan jälkeen, tilauksesi peruuntuu automaattisesti. Voit tilata tuotteen uudelleen. Muussa tapauksessa lähetä meille viesti kirjautumalla Omille sivuillesi.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Tilaamani palkinto on viallinen tai se ei vastaa odotuksiani. Miten toimin?

Vastaus:

Mikäli palkinto ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusajan puitteissa. Huomioithan, että tuotepalkinnon voi palauttaa vain, mikäli se on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

  1. Täytä paketin mukana tullut asiakaspalautuslomake ja liitä se palautuksen mukaan.
  2. Merkitse huolellisesti palautuksen syy.
  3. Merkitse huolellisesti haluatko uuden tuotteen tilalle vai et.
  4. Mainitse palautuksen yhteydessä sopimustunnus, jolloin et maksa palautuksesta postimaksua.

Kun tuote on saapunut meille, hyvitämme pisteesi. Hyvityssumma huomioidaan tulevalla laskullasi.

Voucheria ei voi palauttaa, mikäli tilauksesta on kulunut yli 14 vuorokautta. Huomioithan, ettei voucherin voimassaoloaikaa voi myöskään pidentää.

Mikäli asia koskee Suunnon tuotteita, pyydämme vian ilmetessä ottamaan yhteyttä suoraan Suunnon Help Desk -palveluun, puh. 02 284 1160.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Huomasin virheen tilauksessani. Voinko perua tilaukseni tai tehdä siihen muutoksia?

Vastaus:

Jos huomasit virheen tilauksessasi, voit peruuttaa tilauksesi ellei sitä vielä ole lähetetty toimitettavaksi. Soita jäsenpalveluun, niin autamme sinua. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tilaamasi palkinnot ne saatuasi meille maksutta. Lue lisää palautuksista täällä.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten palkintojen toimituskulut lasketaan?

Vastaus:

Toimituskulut ovat palkintokohtaisia. Vouchereiden ja lahjakorttien toimituskulu on 1 euro. Tuotepalkintojen toimituskulut on mainittu erikseen jokaisen palkinnon tuote-esittelyssä. Kun tilaat kerralla monta tuotetta, maksat täyden toimituskulun ainoastaan yhdestä tuotteesta. Tällöin palkintotilauksesi suurin toimituskulu veloitetaan kokonaisuudessaan, muiden tuotteiden toimituskuluista saat 30 % alennuksen.

Esimerkki:
Jos tilaat kaksi palkintoa, joiden toimituskulut ovat 8 euroa ja 5,50 euroa, tilauksesi toimituskuluksi muodostuu 8 euroa + 0,7 * 5,50 euro = 11,85 euroa.

Palautustilanteessa toimituskulut hyvitetään vastakkaisessa järjestyksessä, eli ensin hyvitetään alennettu toimituskulu ja lopuksi täysimääräinen. Yllä olevassa esimerkissä tämä tarkoittaa, että hyvitämme ensin 0,7 * 5,50 euroa = 3,85 euroa, ja tämän jälkeen 8 euroa, jos molemmat palkinnot palautetaan.förmånligaste leveranskostnaderna.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Kuinka kauan voucherit ja lahjakortit ovat voimassa?

Vastaus:

Voucherit ja lahjakortit ovat voimassa niihin merkityn ajan.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voucher tai lahjakortti on jäänyt käyttämättä. Voiko sen palauttaa ja vaihtaa uuteen?

Vastaus:

Voucherit ja lahjakortit ovat voimassa niihin merkityn ajan. Emme hyvitä tai vaihda vanhentuneita vouchereita ja lahjakortteja. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voucher tai lahjakortti on jäänyt käyttämättä, koska hotellissa/ravintolassa/laivassa ei ollut tilaa. Voiko sen palauttaa ja vaihtaa uuteen?

Vastaus:

Vouchereilla ja lahjakorteilla maksettavien palvelujen ja tuotteiden saatavuus voi olla rajoitettu. Siksi ohjeissamme pyydämme varmistamaan ennen palkinnon tilaamista että hotellissa, kylpylässä tai laivalla on vielä tilaa suunnittelemanasi päivänä, tai että saat ravintolaan pöytävarauksen haluamallesi ajankohdalle. Mainitse varatessasi, että maksat Club Rewards -voucherilla/lahjakortilla. Kun varaus on tehty, voit tilata voucherin. Emme hyvitä tai vaihda käyttämättömiä vouchereita ja lahjakortteja.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voiko voucherin tai lahjakortin käyttää vaikka Diners Club -korttini ei ole enää voimassa?

Vastaus:

Voucherin tai lahjakortin voi käyttää sen voimassaoloajan mukaisesti.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Olen lunastanut Club Rewards -ohjelmasta veloituksettoman lounge-käynnin. Milloin minun pitää käyttää se?

Vastaus:

Diners Clubin lounget maailmanlaajuisesti ovat normaalisti käytettävissäsi kortin sulkemiseen 31.5.2019 saakka. Lounge-vierailua varten tarvitset voimassaolevan kortin.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voinko Club Rewards -ohjelmasta lunastetulla veloituksettomalla lounge-käynnillä maksaa vierailijan?

Vastaus:

Veloitukseton loungekäynti on henkilökohtainen eikä sillä voi maksaa vierailijaa. Lisätietoja loungeista ja vierasmaksuista löydät www.dinersclublounges.com.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?