Ostot/maksut/velat

Mitä velalleni tapahtuu, kun kortti irtisanotaan?

Vastaus:

Jos olet käyttänyt korttisi luotto-ominaisuutta, lyhennysmaksut jatkuvat tavalliseen tapaan siihen asti, kunnes koko velkasi on maksettu.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Jos minulla on ostokseen liittyvää kysyttävää tai haluan tehdä reklamaation 31.5.2019 jälkeen, mihin voin olla yhteydessä?

Vastaus:

Voit nähdä ostoksesi Omat sivut -verkkopalvelusta ja reklamaatiot tehdään verkkosivuilla olevan lomakkeen kautta. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Kortillani on toistuvia maksuja/jatkuvia tilauksia. Miten minun pitää toimia?

Vastaus:

Voit rekisteröidä nämä maksut toiselle maksukortille 31.5.2019 jälkeen. Voimme ehdottaa sinulle tähän sopivia kortteja!

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Voitteko nähdä, mitä toistuvia maksuja/jatkuvia tilauksia kortillani on?

Vastaus:

Emme voi, mutta voit itse kirjautua Omat sivut -verkkopalveluun, mistä näet tiedot maksutapahtumistasi viimeisen vuoden ajalta. 

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Kuinka pitkään voin jatkaa kirjautumista Omat sivut -verkkopalveluun?

Vastaus:

Omat sivut -verkkopalvelu suljetaan automaattisesti 3 kuukautta sen jälkeen kun velka on 0 euroa ja kortti on suljettu. Mikäli kortilla on velkaa 31.5.2019 jälkeen, voit edelleen kirjautua Omat sivut -verkkopalveluun siihen asti, kunnes velka on maksettu.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?