Korttireklamaatio

Kortinhaltijana sinulla on mahdollisuus saada meiltä apua, jos kortillasi tehdyssä ostossa tai käteisnostossa on tapahtunut jokin virhe.

Täytä se reklamaatiolomake, joka koskee sinun asiaasi. Kun olet lähettänyt reklamaatiosi, saat 10–15 minuutin kuluessa sähköpostiisi vahvistusviestin, jossa on tunnistenumero. On tärkeää, että säilytät tunnistenumeron siltä varalta, jos sinun pitää ottaa meihin yhteyttä uudelleen.

Ostossani tai käteisnostossani on tapahtunut jokin virhe

Jos kortiltasi on tehty esimerkiksi veloitus kahteen kertaan tai virheellinen veloitus, tai et ole saanut tilaamaasi tuotetta, yritä aina ensin ratkaista ongelma suoraan ostopaikan kanssa. Jos et saa apua ostopaikasta, voit tehdä reklamaation meille.

Liitä mukaan kaikki saamasi dokumentit, kuten kuitit, tilausvahvistus, toimitusvahvistus sekä kirjallinen keskustelu, jonka olet käynyt suoraan ostopaikan kanssa.

Tee reklamaatio virheellisestä ostosta tai käteisnostosta

Korttini on varastettu tai kadonnut

Jos reklamaatiosi koskee kadonnutta tai varastettua korttia, sinun tulee sulkea kortti niin pian kuin mahdollista.

Voit tehdä reklamaation tapahtumista vain siinä tapauksessa, että olet tehnyt myös rikosilmoituksen, ja lähetät siitä meille kopion reklamaatiosi liitteenä.

Tee reklamaatio varastetulla tai kadonneella kortilla tehdyistä tapahtumista

Kortillani on ostoja tai käteisnostoja, joita en ole tehnyt

Jos olet havainnut kortillasi asiaankuulumattomia ostoja tai käteisnostoja, sinun tulee sulkea kortti niin pian kuin mahdollista. Muista tehdä myös rikosilmoitus asiaankuulumattomista ostoista.

Tee reklamaatio asiaankuulumattomista ostoista tai käteisnostoista