Laadulliset reklamaatiot

Olemme olemassa sinua varten ja haluamme, että olet tyytyväinen! Siksi haluammekin tietää, jos jokin ei ole mennyt odotustesi mukaisesti, jotta voimme auttaa sinua ja varmistaa, ettei niin käy toistamiseen.

Ongelmatilanteissa ota meihin yhteyttä: 

Diners Club Finland
Jäsenpalvelu / Laadullinen reklamaatio
00036 DINERS CLUB
asiakaspalaute@dinersclub.fi

Riippumatta siitä, miten otat meihin yhteyttä, tutkimme palautteesi ja vastaamme mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluttua.

Ole meihin yhteydessä – palautteesi on meille tärkeää!

Oletko tyytymätön meiltä saamaasi vastaukseen?

Mikäli et ole tyytyväinen tarjoamaamme ratkaisuun, voit kääntyä seuraavien tahojen puoleen:

1) FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvonta

Porkkalankatu 1
00180 HELSINKI
puh. 09 6850 120
faksi: 09 6850 1220
fine.fi

2) Kuluttajariitalautakunta

Hämeentie 3 
PL 306 
00531 HELSINKI
puh. 029 566 5200
kuluttajariita.fi

Verkkokaupan ongelmatilanteissa voit myös hakea apua EU-komission riidanratkaisusivustolta. Sivusto on erityisen hyödyllinen kuluttajille, jotka asuvat toisessa EU-maassa kuin Suomessa.